vineri, 9 ianuarie 2009

The Sims 3

Cel mai important element nou al Sims 3 pare a fi acela ca simsii vor putea iesi din case, si se vor putea plimba prin cartier. Cu noul sistem vor putea fi create pesonalitati complexe. 
In caz ca sunteti interesati, poate vreti  sa stiti care sunt cerintele minime de sistem: 

  • 128 MB GeForce FX 5900 or Radeon 9500 graphics card
  • Pentium IV 2.0 GHz or Athlon XP 2000+ CPU under Windows XP (SP2)
  • 1 GB of RAM under Windows XP (SP2)
  • Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+ CPU under Windows Vista (SP1)
  • 1.5 GB of RAM under Windows Vista (SP1) 

  • 5 comentarii:

    Anonim spunea...

    :X sims
    creaza dependenta

    Anonim spunea...

    creeaza* :))

    N-am :) spunea...

    The Sims 2 e jocul care il joc de cel mai mult timp fara insa sa ma plictiseasca.(de vreo 3 ani)

    L-am instalat pe laptopul surorii cu toate addon-urile si expansion pack-urile si mi-am format o intreaga viata acolo, insa e cam pierdere de timp si nu prea imi permit sa joc.

    Am auzit si de The Sims 3, abia astept sa iasa.. desi nu merge pe pc-ul meu..

    CarmenPunkGirl spunea...

    Am jucat si eu un timp Sims 2...dar nu foarte mult.
    Acum cred o sa il reinstalez

    Anonim spunea...

    chiar azi instalai sims 2 :))
    dar nu merge sa adaug sims teen style X(