sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Cati prieteni am?

Am primit de la Madalin o leapsa. Trebuie sa spun cati prieteni am. Ca si el, nu pot sa dau un numar, mai bine ii spun care sunt.
Cea mai buna prietena a mea este Alina. O stiu de 6 ani. Am trecut prin multe impreuna, si pot sa vorbesc cu ea orice. Am fost si in aceeasi clasa. La fel si Elena. :)
Dupa aceea ar fi 4 colegi din clasa. Ma inteleg foarte bine cu ei.
Desi cunosc multa lume, sunt putini cei pe care ii pot numi prieteni. Ma mai inteleg bine cu cei pe care vorbesc pe mess, dar nu i-am intalnit niciodata. 

Dau leapsa mai departe: Grim, Exceptiul, Andy, si oricui vrea sa o mai ia. 

8 comentarii:

Anonim spunea...

prieteni pe online? doar blogroll ?:D - daca se poate zice blogroll-ul prieteni ...?

Anonim spunea...

in spatele monitorului poti gasi multi prieteni virtuali,dar niciodata nu sti cum sunt ei de fapt..

CarmenPunkGirl spunea...

@madalin: cu majoritatea din blogroll nu am vorbit niciodata, doar ne-am lasat commentarii. sunt vreo 3-4 cu care am vorbit si pe mess, deci ii cunosc mai bine

@dansulploii: asa e..

A Not So Spotless Mind spunea...

http://vrute-si-nevrute.blogspot.com/2009/02/leapsa.html

:D

CarmenPunkGirl spunea...

o sa iau leapsa :D

Anonim spunea...

am o singura prietena cea mai buna si cateva prietene bune
prefer sa am putini prieteni dar buni
iar pe cei de pe mess nu-i pot numi prieteni pt ca nu i-am intalnit personal

Anonim spunea...

nu stiu cat de mult pot sa vorbesc despre asta acum, cand am impresia ca toti „prietenii” mei au disparut 8-|

PrafDeStele spunea...

uh...cam dura leapsa asta.