luni, 26 ianuarie 2009

Coca-Cola creeaza dependenta


Simteam asta mereu, dar nu puteam sa imi dau seama de ce. Mi-a placut intotdeauna. Beau multa Coca-Cola, desi stiu ca nu imi face bine. O simt ca pe o dependenta, e viciul meu.
Alaltaieri nu am mai avut Coca-Cola. Si ieri m-am trezit cu o durere de cap teribila. Si a tinut toata ziua. Mi-a mai trecut spre seara.
Incercam sa imi dau seama ce anume are de te face dependent. Si cred ca mi-am dat seama: cofeina din ea. Nu stiu cat de multa ea, dar se pare ca isi face efectul. De ce ai pune cofeina in suc?! Ca sa creezi o dependenta minora, de care oamenii sa nu isi dea seama.
Am auzit multi oameni care spun ca nu pot sa faca diferenta intre Pepsi si Coca-Cola. Eu pooot! :>

Azi mi-am cumparat, ca nu voiam sa fac urat :)) 


7 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

În ceea ce mă priveşte, Coca-Cola este o băutură răcoritoare pe care nu o agreez, fiindcă este... închisă la culoare. Acelaşi lucru îl pot spune şi despre Pepsi. Îmi plac băuturile deschise la culoare. Coca-Cola rămâne una dintre băuturile controversate, dar adevărul este că multă lume o consumă...

Iuhasz Gerlinde spunea...

La aceasi concluzie am ajuns si eu, din pacate. Inafara de o oarecare dependenta, poate avea si alte urmari. Eu cand beau cola, sau suc in general, simt ca am ace in gat.
Asa ca cel mai bine e sa uitam macar de cateva ori pe saptamana de sucuri si sa consumam altceva ;)

CarmenPunkGirl spunea...

daca beau prea multa ma doare burta

N-am :) spunea...

dar placerea de a bea intrece durerea de burta :)
Nu recomand deloc sucurile din comert, dar decat sa mori mai tarziu si sa-ti para rau ca n-ai baut cola dupa pofta inimii, mai bine bea.

PrafDeStele spunea...

pot sa consider ca am fost dependenta. daca ma uitam la tv si vedeam o reclama la cola si eu nu aveam, mi se facea super pofta. acum nu mai e asa. beau rar, dar oricum nu mai are acelasi gust. si daaaaa, fac diferenta intre cola si pepsi, si intre toate felurile de cola, respectiv pepsi.

Anonim spunea...

si eu sunt dependenta :D
si nu am voie, domnu' doctor a zis ca nu imi face bine deloc... dar nu ma pot abtine ... :(
Mancarea buna cere o coca cola rece, vorba aia

simona spunea...

si mie imi placea foarte mult coca cola. reuseam sa fac diferenta intre pepsi si coca cola. Ideea e ca`i mai buna ca pepsi.nu era zi in care sa nu fi baut macar o sticla de cola de 2 l. am reusit sa ma despart treptat de aceasta bautura... pana cand nu am mai baut deloc. acum insa imi place nespus de mult TEDI. recomand tuturor :)) fac publicitate:))