luni, 19 ianuarie 2009

Pana de idei

De multe ori mi se intampla sa vreau sa scriu ceva pe blog, dar sa nu am inspiratie. Parca e ceva care te impinge de la spate: "Du-te, ma, si scrie, ca oricum nu faci nimic folositor". Si atunci deschizi acesta pagina, alba, goala, si iti storci saracul neuron, sa scupe o idee. Si incepe lupra om vs. neuron. Mai intervine si lenea. Si asa ajungi sa nu mai scrii nimic. 
Cel mai mult imi place sa scriu cand ma loveste o idee. Ca un tren! O idee ce vine dintr-o data, si stii din prima ca e buna. Atunci cuvintele vin de la sine. Scriu mai usor si cred ca si mai bine.
Despre ce ati vrea sa scriu? Dati-mi idei, si daca imi place vreuna, poate va ajunge o postare

3 comentarii:

N-am :) spunea...

personal, personalitatea oamenilor este punctul cel mai de interes pentru mine.
Adica, scrie despre.. eu stiu, intamplari din care ai facut parte, cum reactionezi in anumite situatii, ce ti se pare si cum ti se pare ceva anume, chestii de genu'.

Sau daca dai de o stire, idee deosebita care stii ca nu a fost data pe toate posturile si in toate ziarele de stim toti.

Sau despre filme interesante, muzica recent descoperita si care iti place sau care e deosebita, etc

Lisandru Cristian spunea...

Despre ceea ce simţi tu...

Anonim spunea...

uf, la mine e altfel.
Am o groaza de idei. Dar cand iau laptopul in brate, nu mai pot scrie nimic.
Sau scriu despre verzi si uscate, sar de la o idee la alta ...

sugestie:
ia un tren/autobuz etc, si mergi pana la capat de linie. Scrie despre spectacolul oferit de lume :)