sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Drog sentimental

Vorbesti cu mine sau am doar impresia 
Asupra mea eu simt compresia.
Alea noastre inimi sa bata la fel ai vrea
Dar inima mea nu e ca a ta.
Cand ma scol, beau o cafea
De pe o canapea de catifea.
Tu incepi cu o bere
Sa alini o durere
Ascunsa in tacere.
O iei razna impiedicandu-te de sticle
Lovindu-te de pereti
Visand la frumuseti.
Cred ca esti drogat
In al dragostei regat
Asteptand sa fii strigat.
Ma ademenesti prin fumul vietii
Sau poate-i fumul din tigara ta.
Cum clipesti, cum graiesti
Aproape ma ingrozesti.
As vrea sa termin
Dar e anti-destin,
Un sentiment straniu
Mai tare ca uraniu,
Incerc s-astept 
Acest concept

9 comentarii:

Unknown spunea...

fff frumos..chiar superb..
bv:)

Anonim spunea...

foarte sentimental... si poate real...

Anonim spunea...

foarte sentimental... si poate real...

Anonim spunea...

foarte sentimental... si poate real...

Lisandru Cristian spunea...

Mi-a plăcut... Am să mai trec cu siguranţă... Poate facem un schimb de linkuri. Mulţumesc pentru că urmăreşti materialele de la blogul nr. 2 - "Biblia fără prejudecăţi". Te-am recut la blogroll la http://chris39.bloggerul.ro/ Seară cât mai bună şi numai bine îţi doresc...

CarmenPunkGirl spunea...

multumesc tuturor!
@Lisandru Cristian.. te-am trecut si eu in blogroll

Anonim spunea...

Superb!

P.S. Eu sunt Lucian si sper ca nu te deranjeaza commentul meu.

CarmenPunkGirl spunea...

de ce m-ar deranja :P
bine ai venit pe aici!

Iuhasz Gerlinde spunea...

Frumoasa poezioara.
Sincer cel mai mult mia placut : "Cred ca esti drogat/In al dragostei regat"...super