miercuri, 14 ianuarie 2009

Guitars

Dupa cum puteti vedea, am pus in partea din dreapta un sondaj, in care sa rog sa votati firma preferata de chitare. 
Daca le aveti, daca le-ati incercat, sau auzit pe la prieteni ce prefera...alegeti dupa ce criteriu doriti. Aveti varinte multiple, puteti vota mai multe marci. 
Daca votati "altele" va rog sa imi spuneti intr-un comentariu care sunt acele firme.

In viitorul apropiat vreau sa imi iau chitara. :x Eu as vrea Gibson... dar nu am bani pentru asa ceva. :D 

3 comentarii:

giuly spunea...

momentan nu ai .tot ceea ce trebuie sa faci e sa depui putin mai mult efort...

deci acum nu ai .in viitor vei avea. :)

Anonim spunea...

eu vreau orga :))

Anonim spunea...

eheee..eu de ziua mea (acu vreo cateva zile)am primit de la iubitul meu chitara lui!el a ramas fara!si desi eu nu stiu sa cant(inca)dar ma chinui sa invat,apreciez tare mult gestul lui,mai ales ca lui ii place sa cante la chitara si acu nu prea mai are la ce!:)