joi, 18 decembrie 2008

Prin ploaie

Azi a fost a doua zi consecutiva cand ajung acasa uda pana la piele...Te poti pune cu ploaia?
Pot sa spun ca de ieri am intrat in vacanta. Ne-am dus noi la scoala, ca niste elevi silitori. Prima ora aveam romana. Eram cam toti in clasa. Profa, care este super de treaba, vede ca nu poate sa ne stapaneasca, asa ca ne spune: "Vad ca nu aveti chef de ora...pai, eu va urez sarbatori fericite..." Si a plecat. Apoi am plecat la biliard. Vreo 15 persoane :)) Locul in care ne-am dus are bowling la parter si biliard la etaj. Cativa au ramas jos, eu m-am dus sus. Dupa o ora de lauda cu talentele noaste, am plecat. Si ce sa vezi....afara ploua. 
Azi, la fel. Mate prima ora.. Proful spune aceleasi vorbe. Iar plecam la biliard. Doar ca toate mesele de biliard erau ocupate. Hai la parter! Am mai asteptat vreo 10 minute sa se elibereze pista de bowling. Si... a urmat o ora in care ne-am distrat cum nu am mai facut de mult. A fost frumos. 
Cand sa plecam...iar ploua! Era bine ca nu era frig afara. 
Am plecat asa acasa....nu imi place sa iau taxiul. Nu imi plac umbrele, ma incomodeaza. 
Imi place sa merg prin ploaie. Sa simt fiecare picatura. Sa vad cum lumea alearga pe lana mine, iar eu merg incet. 




VAMA VECHE - Nu am chef azi
Asculta mai multe audio Muzica »

7 comentarii:

N-am :) spunea...

ce poti sa vrei mai mult de atat :D
Daca iti place, atunci ggg la cat mai multe aventuri de genu'
Same here

giuly spunea...

tu ai observat ca niciodata nu ploua la timp ?:)

Unknown spunea...

imi place ploaia..dar iarna vreau zapada:D

Anonim spunea...

nu nu te poti pune cu ploaia;))

Anonim spunea...

eh... lasa macar exista cineva in lumea asta la care ii place ploaia... mie unul nu :(. ma face sa ma simt aiurea...

^Andy^ spunea...

Si mie imi place ploaia :X, dar la sfarsit mereu ajung sa arat ca o oaie :| [mi se increteste parul].

App de partea cu ora de mate si de romana..aceleasi vorbe doua zile la rand..cateodata nu ai impresia ca fiecare zi e doar o alta "zi a cartitei"? [stii filmul ala :d]

CarmenPunkGirl spunea...

@Andy... stiu filmul.
si cum monotonia este peste tot.. :D