marți, 23 decembrie 2008

Leapsa - Ce as face daca maine as muri?

Am primit leapsa asta de la Grim Cris si cred ca este cea mai interesanta de pana acum. 
Daca as afla ca maine mor, ce as face, care mi-ar fi ultimile dorinte? Una dintre cele mai mari fobii ale mele este moarte. Nu as vrea sa mor niciodata...dar se va intampla. 
In ultima zi a vietii mele as vrea:
- sa am aproape de mine familia si prietenii adevarati, si sa le spun cat de mult au insemnat pentru mine;
- sa le spun tuturor ce cred despre ei cu adevarat, chiar daca e bine sau de rau;
- sa fac ceea ce in mod obisnuit nu as face, ceva ce mi-as dori de mult dar imprejurarile ma opreau sa fac;
- as vrea sa fie soare afara;
- sa ascult doar muzica care imi place;
- sa nu planga lumea dupa mine prea mult;
- as vrea sa nu mor fara sa fi ajuns la un concert Green Day;
- sa stiu ca celor apropiati le va fi bine in viitor;
- sa fie cea mai lunga zi, sa am timp sa fac toate astea;
- sa mor in somn;

Atat momentan, daca imi vor mai veni idei le voi scrie 
Dau leapsa la : Exceptiul, Andy, Dansul PloiiFlorin si oricui vrea sa o mai ia. 

7 comentarii:

Anonim spunea...

he he .. dragut mod de a vedea lucrurile inainte de moarte :P

Unknown spunea...

pfff..tre sa ma gandesc:))..oricum sa speram k nu murim MAINE:))))))

Anonim spunea...

o sa ma gandesc la tema asta si o sa sciu un articol..:*

Unknown spunea...

craciun fericit!...:*

^Andy^ spunea...

ma suprinde k t temi atat d mult d moarte ..
adik...deobicei oamenii ascund chestia asta sau o neaga chiar fata d ei insisi...
[nu zic k asta e un lucru bun:))]

CarmenPunkGirl spunea...

imi place viata..cu bune, cu rele :D

Anonim spunea...

as muri mai repede :-??