joi, 25 decembrie 2008

Craciun Fericit!

Pe strada e liniste, nu umbla nimeni. Probabil ca lumea inca doarme. Oricum, afara e prea frig ca sa iesi.. In casa miroase a cozonac, a scortisoara, a lamaie, a sarmale, si alte chestii pe care le simti numai in perioada asta a anului. Pe scara blocului miroase a fripturi. Tocmai au venit unii cu capra pe strada. 
Doar ca am uitat de partea religioasa a acestei zile...

Vreau sa va urez tuturor cel mai fericit Craciun din lume!!Sa aveti parte de tot ce va doriti!



As mai scrie da' am cozonac de mancat :))

10 comentarii:

^Andy^ spunea...

Craciun fericit si tie in primul rand! :X:x:X
Iubesc Craciunul..e cea mai frumoasa sarbatoare. :D

Pacat ca unii o "comercializeaza"...

Unknown spunea...

craciun fericit!!!...pastreaza ji mie cozonac..:D

A Not So Spotless Mind spunea...

Craciun fericit si tie!!!

Anonim spunea...

sarmalele rulezzzz;)

giuly spunea...

sper ca a fost cozonac de casa :-"
:P

CarmenPunkGirl spunea...

da, de casa a fost, facut de mama :D

Bhu spunea...

sarmale cu scortisoara si lamaie ? :D

CarmenPunkGirl spunea...

@Bhu..alea sunt de la cozonac :P

Bhu spunea...

atunci incearca salam cu ciocolata,am incercat la revelionul trecut,n-o sa regreti prea tare :))
ti-am gasit profilul la commenturile mele,la un post despre Vama Veche.. nu vrei sa stii cum m-au privit unii dupa acel post,multi dintre ei fiind cei care afirmau pana atunci ca-mi sunt prieteni.. :|
oh,and I see we have the same favourite band :))

Unknown spunea...

acum...
LA MULTI ANI!!!