sâmbătă, 6 decembrie 2008

Orange

De ce incep sa urasc Orange?
Pentru ca in ultimul timp face figuri. Daca suni la *100# te pune sa mai incerci o data, unele sms-uri ajung mai tarziu la destinatie, sau nu mai ajung deloc. Acum incerc sa sun si imi zice: "Ne pare rau, dar nu aveti acces la acest numar" 
Dar in rest Orange e baiat bun.... 
Toata viata am fost pe Orange, pe cartela Pre Pay. Imi convine pentru ca nu trebui sa ma duc sa platesc niciun abonament. Si la cat de putin vorbesc la telefon, imi ajunge creditul de pe cartela. Nu le cunosc toate ofertele, si nici nu ma intereseaza prea mult.

Imediat dupa postare observ ca si Exceptiul  are un articol asemanator. Si imi place comparatia pe care o face cu Cosmote

5 comentarii:

Anca G. spunea...

Iubesc Orange pentru posibilitatea de transfer de credit şi pentru oferta la internet mobil cu 3,5 euro/lună! :))

N-am :) spunea...

uite ca de lucrurile astea nu stiam...

Si chiar daca asa e in general Orange-ul, tot cred ca ofera calitate mai mare decat Cosmote-ul

CarmenPunkGirl spunea...

transferul de credit e bun :X
Si tot orange e mai de calitate

Momentan raman pe Orange. :D

^Andy^ spunea...

iubesc orange-ul pt k mama e client fidel si are 1000 d min p luna p kre le folosesc euu :)) selfish me ^^

CarmenPunkGirl spunea...

ai noroc:P