miercuri, 3 decembrie 2008

Haine, haine, haine

Observ cum lumea din jurul meu devine din ce in ce mai obsedata de haine. Chiar si eu imi pun aproape in fiecare zi intrebarea: "Cu ce ma imbrac azi?" Chiar conteaza asa de mult? Se pare ca da..
Dar depinde de ce vrei sa te imbraci bine... Pentru ca vrei sa te simti tu bine, sau pentru ca vrei ca ceilati sa aiba o parere buna despre tine, sau pentru a te placea lumea, pentru a fi ca ei, pentru a te accepta in grupul lor. Si cand spun asta ma gandesc la hainele 'trendy' din magazine.
Bluzite colorate si mulate, fuste prea scurte, tocuri cui, machiaj excesiv...cam asa vin multe fete la scoala...si nu prea merge :-s mai ales ca majoritatea nu au o silueta perfecta. Doar daca ai o anumita meserie..>:) Si daca mergi in aceasta directie ajungi pe Pitzipoanca.org. Doar ca tu te vei simti si mai vedeta, diva! Doar esti pe sait ce naiba....
Toata lumea are haine mov, galbene sau verzi. Astea sunt singurele culori care se gasesc in magazine. Si nu orice magazine, alea cool, in care e bine sa te duci, in care e bine sa fii vazut. Magazinele din centru si mall... 
Cel mai des vad pantaloni negri mulati, strasi cu curea peste niste colacei, bluze mov, margele si botine.
Parca ar fi o uniforma, majoritatea se imbraca astfel. Dar altfel au pretentia ca sunt unice si originale. Pai si cealalata e imbracata la fel.... Eeee...ma copie! 
Varianta masculina a celor de mai sus se numeste cocalar. In ultimul timp am vazut mai putini pe strada, dar pe hi5 e plin :|
Deci majoritatea se imbraca intr-un anumit fel doar pentru a fi la moda.
Stilul pe care il adopra rockeri imi place, dar sa nu fie in exces. Nu iti lua si tricoul cu formatia preferata, 10 bratari cu tinte, curea cu tine, pantaloni de piele....toate la un loc nu prea merg. Incearca sa le elechilibrez.
Hip-hop-eri/rapperi au un stil cam...larg. Dar nu comentez.

5 comentarii:

Anonim spunea...

imi place stilul rapperilor la fete..il prefer sincer tinutelor kinky!

N-am :) spunea...

da, asa e, toti se vor unici dar se imbraca la fel..

Eu nu pun mai deloc accent pe imbracaminte, sa nu-mi fie prea cald si sa nu atrag atentia sunt obiectivele mele.

Anonim spunea...

eu deobicei ma imbrac cu ce consider eu ca-mi sta bine si cu ce-mi place mie. Nu-mi pasa de trend si de ce zic ceilalti

^Andy^ spunea...

"Parca ar fi o uniforma, majoritatea se imbraca astfel. Dar altfel au pretentia ca sunt unice si originale. Pai si cealalata e imbracata la fel.... Eeee...ma copie!"
Recunosc faza asta! Cred ca o aud in fiecare zi de la colegele mele. :| La naiba. Prefer sa imbrac cv cu care imi sta bine nu ceva care arata bine pe alte persoane....

LaMargineaNoptii spunea...

hainele nu definesc decit prostii. te imbraci intr-un fel fiind-ca esti ce esti. nu te imbraci intr-un fel ca sa fii ceea ce esti.