miercuri, 31 decembrie 2008

2009

Stateam azi-dimineata si ma gandeam ce am realizat in 2008. Au fost destule lucruri pe care le-am facut, dar nu au avut o importanta asa de mare. Dar cel mai important lucru pentru mine este ca mi-am dat seama care sunt adevaratii mei prieteni. 
Putini la numar, dar de calitate. E mai bine asa, decat sa ai multi prieteni, dar sa nu le pese de tine, sa nu poti sa te bazezi pe ei.


In 2008 am mai crescut un an, m-am mai maturizat, am invatat lucruri noi, am cunoscut multi oameni minunati, a ajuns sa imi placa ploaia, am descoperit multe melodii frumoase, am invatat sa lucrez in Photoshop, am iesit cu prietenii pe afara mai mult ca in alti ani. De anul asta scolar deja m-am cam saturat, si mai sunt 6 luni pana la vara... 


Blogul are 2 luni si 5 zile. Va multumesc tuturor pentru ca i-ati acordat cateva minute sa cititi ce imi trece mie prin minte, si pentru comentariile date.

Vreau sa va urez La Multi Ani, sa aveti parte de fericire, sanatate si tot ce va doriti :) 
Aveti grija sa nu beti prea mult  


2 comentarii:

Unknown spunea...

la multi ani!!!

^Andy^ spunea...

La multi ani si tie!>:D< Cu intarziere.
Nu trebuie sa realizam lucruri mari. Lucrurile mici sunt de ajuns ca sa fim fericiti. :D

[Sfatul de la sfarsit - ar fi fost bine sa-l fi stiut inainte de rev.]