sâmbătă, 15 august 2009

Serbarile Timisoreana Buzau 2009

Aseara am fost la prima zi a Serbarilor Timisoreana de la Buzau. Prima trupa ce a cantat a fost Zero, concertul incepand la ora 20:00. Noi am ajuns pe la sfarsit, am prins ultimile doua melodii. La 22:00 a inceput concertul Compact, care mi-a placut. Muzica buna, n-am ce zice.
Platoul Daciei era jumatate plin cu mese, toate ocupate de oameni dornici sa manance mici si sa bea bere. Pe gratare era mereu pus un rand nou de mici. Berea curgea incontinuu. Nu aveai sanse sa prinzi un loc la mese, decat daca stateai acolo de dimineata. Pe jos erau multe pahare goale, dar ce sa faci...
La fantana era de asemenea multa lume. Pe scari la Romarta era lume. Pe blocul de vis-a-vis de platou era lume :))
In seara asta sper ca ma duc iar :x Vunk si Holograf. Si iar o sa mirosim a bere si a fum.

2 comentarii:

Anonim spunea...

se pare ca te-ai distrat

bravo tie

distractie placuta si la holograf ;)

Cassy's Blog spunea...

La holograf e mijto :X n-ai facut si tu o poza :(