duminică, 16 august 2009

Serbarile Timisoreana Buzau 2009 - Ziua 3

Am reusit sa ajung si la ultima zi. Din pacate, nu m-a impresionat prea mult. Nu am fost atenta la concentrul Pasarea Colibri (shame on me). A fost lume mai putina ca in celelalte 2 zile, sau cel putin asa mi s-a parut mie. Bineinteles, aerul era plin de miros de mici, iar pe jos era plin de pahare goale.
Nu stiu daca doar in grupul meu a fost asa, dar mi s-a parut o zi linisita. Am stat la o masa distanta fata de cea la care am stat ieri: langa liftul exterior de la Dacia.
As fi mai ajuns mai devreme daca nu ma duceam azi si la iarba verde, dar asa am ajuns la 8.
Multa lume se astepta la artificii. La 10:00 s-a terminat spectacolui, la 11:00 am plecat eu iar aia incepeau sa stranga scena, si multa lume deja plecase. Deci nu aveau cand sa mai dea artificii.
Si anul urmator...o luam de la capat.

5 comentarii:

Anonim spunea...

se pare ca weekendul asta te-ai distrat
bravo!

Mr Fail spunea...

te-am văzut, erai cu Vali şi stăteaţi cu sempai la un pahar de vorbă:)

CarmenPunkGirl spunea...

si n-ai trecut si tu pe la noi? :>

Lisandru Cristian spunea...

Bune sărbătorile astea... Mai ales că berea curge în valuri...

Anonim spunea...

Defapt mie mi s-a parut ca a fost mult mai multa.