luni, 3 noiembrie 2008

Alegerile prezidentiale din SUA

Dupa cum probabil stiti, pe 4 noiembrie au loc alegerile prezidentiale in SUA. Barack Obama de partea democratilor si John McCain de parte republicanilor.
Alegerea este destul de grea. 
Unii nu ar alege un negru nici in ruptul capului. Alegerea lui Obama ar putea declansa multe conflicte in lume. Daca el ar face vreo greseala multi ar spune ca e din cauza ca e negru, sau ca negrii nu pot conduce lumea. 
Eu nu am nimic cu el, sau cu negrii. 
McCain este cam batran la cei 72 de ani ai sai, speram sa nu moara intre timp(nu pot sa ma abtin de la umorul negru). Iar americanii s-au cam saturat de republicani.
Si ce e culmea: in cea mai democrata tara din lume(asa zice toata lumea,nu?) sunt doar 2 partide care se confrunta. Nu it place de McCain il votezi pe Obama...si invers. Nu ai alte optiuni.
Cea mai mare democratie?....mda





Din Romania:

Ce face Basescu in acest timp?...
E relaxat...in legatura cu alegerile din Romania.
Traian Basescu: Sunt un presedinte relaxat. E prima data cand sunt alegeri si n-am nicio treaba. Daca asa zice el, poate stie dinainte ca partidul lui va castiga. 

Astazi intra in greva de avertisment cei aproate 70.000 de profesori ai sindicatului Spirul Haret. Peste o saptamana vor intra si celelalte sindicate.





2 comentarii:

Anonim spunea...

eu unu, il sustin pe obama.totusi daca va fii un presedinte bun, lumea va mai scapa oleaca de rasism.


iar in legatura cu base, si eu as fii la fel de relaxat.la urma urmei, nu prea are concurenta...pe cine sa votezi...Geoana?Vadim?BECALI?!sa fim seriosi..el ramane cea mai buna varianta...

Claudiu spunea...

Hahah :)
Oircum nu ai de unde alege, nici pe Base da nici pe ceilalti, toti sunt niste porci cu burtile mari carora nu le pasa si nu le va pasa de tara noastra, si vor fura in continuare!

Eu unul m-am saturat de politica interna, n-ai cu cine .. n-ai cu cine.
In fiecare an ce auzi? Marirea pensiilor si salariile profesorilor. Altceva nimic.. o alocatie un salariu minim pe economie, PULA! PULA!

Muie toti parlamentarii si toti politicienii _|_