vineri, 21 noiembrie 2008

Chinese Democracy

Chiar in momentul in care scriu aceasta postarea ascult albumul de la Guns N'Roses - Chinese Democracy.

1. Chinese Democracy - Inceputul imi aduce aminte de Led Zeppelin. Si apoi de Scorpions-Rock you like a Hurricane.  It don't really matter/You're gonna find out for yourself/No it don't really matter/So you can hear now from/Somebody else
2. Shackler's Revenge - Prima data ma duce cu gandul la Velvet Revolver. Nu sunt prea multe de spus despre acest cantec. Are un sound mai modern. 
3. Better - Si aici se observa stilul nou. Daca ar fi o formatie noua, as putea spune ca este o melodie destul de reustita. Dar cand stii cum cantau acum 20 de ani...nu ti se mai pare asa de buna
4. Street Of Dreams - Chiar imi place. Are riff-uri bune
5. In The Word - Se pare ca melodiile devin din ce in ce mai bune. Melodia e putin mai lenta ca celelate, chirata suna bina, si vocea lui Axl e foarte buna
6. There Was a Time - E simpla la inceput, nu seamana cu ce stiam. Stilul nou se pastreaza. La inceput nu prea imi placea, acum imi place. Solo-ul de chitara de la sfarsit e foarte tare, pot spune ca seamana cu Slash. E cea mai lunga melodie de pe album-6:41
7. Cathcer in the Rye  - Nu m-a impresionat prea mult. Cred ca e genul de piesa care trebuie ascultata de mai multe ori ca sa iti placa.
8. Scraped - Incepe in forta....dar parca nu are viata in ea. La un momentdat devine cam plictisitoare. :(
9. Sorry - Vocea lui Axl este mai 'clean'. Canta altfel. Sorry se diferentiaza de restul albumului. Imi place. 
10. Riad N' The Bedouins - Ritmul este ceva mai rapid. Draguta...
11. I.R.S. - Cel mai mult imi place referul: Gonna call the President/Gonna call myself a private eye/Gonna need the IRS/Gonna Get the FBI. E cam de nota 9
12. Madagascar - Sunt reproduse fragmente din melodiile vechi. Aceasta melodie au cantat-o si in 2002 la MTV Video Music Awards. Inca o melodie destul de frumoasa.
13. This I Love - E mai lenta. Poate un pic misterioasa...si trista. 
14. Prostitute - Esti trezit dintr-o data de un riff. Pot sa spun ca imi place. Poate ca din cauza e o melodie buna, sau poate ca m-am obisnuit cu stilul albumului. 

Dupa ce am ascultat tot albumul, ce pot sa spun.... merita ascultat. In ansamblu are un sound nou, modern. Nu mai gasim riff-urile clasice ale lui Slash, dar nici cele noi nu sunt rele. Daca majoritatea melodiile nu mi-au placut de la inceput, sfarsitul m-a facut sa imi schimb parerea.

Puteti asculta melodiile pe profilul lor de MySpace : http://www.myspace.com/gunsnroses

Niciun comentariu: