joi, 23 iulie 2009

Epiphone

Nu stiu daca ati observat dar in ultimul timp nu prea am mai scris pe aici. Nu am avut nici timp nici inspiratie.
Acuma 2 luni si jumatate (wow..chiar a trecut atata?!) mi-am luat chitara. Un frumusel Epiphone Invader. O voiam de foarte mult timp. Tot cautam una sa mi se potriveasca, sa imi placa cum arata si sa stiu ca e buna si sa nu coste nici mult.
Mai la inceput imi picase ochii pe Squier Bullet Stratocaster. Forma frumoasa, finuta. Squier e facut de Fender si asta ma face sa cred ca e buna. Pretul este acceptabil. Mi se pare o chitara buna pentru incepatori, dar nu numai (am vazut si artisti destul de mari cantand pe acest model).
Tot pe atunci mai puteam alege si un Ibanez, dar raportul calitate/pret nu era unul prea bun.
Pe la incepului lunii mai, un prieten bun mi-a dat un link catre un anunt de pe okazii.ro. Si am vazut-o! A fost dragoste la prima vedere. Nu imi mai amintesc, dar e posibil sa fi tipat in acel moment :"> . Am stiut ca pe aceea o vreau, arata foarte bine, stiam ca e de calitate iar pretul era foarte bun. Dupa putina munca de convingere (ma rog...putin mai multa) i-am convins pe ai mei sa ma lase sa o iau (ca aveam deja bani stransi).
Ziua de 12 mai a fost foarte frumoasa pentru mine, pentru ca atunci au adus-o cei de la curier.
Vad ca incep sa ma pricep din ce in ce mai bine, dar mai am muuult de invatat.

2 comentarii:

Claudiu spunea...

Frumoasa poveste.
Si eu incerc sa-mi strang bani de un bullet..
Pt asta rnunt sa merg la mare :D

Anonim spunea...

Frumos articol.
Ma bucur ca te-am putut ajuta sa-ti iei chitara viselor tale.
Trebuia totusi sa specifici ca datorita asemanarii Invaderului cu un Gibson Les Paul Jr. ai vrut chitara asta ;)