duminică, 15 februarie 2009

Leapsa - Despre mine

Am primit o leapsa de la MadaManu , in care trebuie sa completez cateva propozitii cu lucruri despre mine.

1. SUNTsunt prea lenesa cateodata

2. AS VREA:  sa ajung in SUA

3. PASTREZ:  testele, kitturile, cadourile, revistele, pozele preferate

4. MI-AS DORI:  o chitara (Squier Bullet)

5. NU IMI PLACE: sa ii vad pe toti ca incearca sa fie la moda; sa mananc rosii

6. MA TEM DE: paianjeni

7. AUD:  prost cu o ureche ca am racit :))

8. IMI PARE RAU: ca nu am invatat mai bine

9. IMI PLACE: sa ascult muzica, sa pierd timpu, prajiturile

10. NU SUNT: ca restu' lumii

11. CANT:  prin casa cand sunt singura :x

12. NICIODATA: nu mi-am uitat promisiunile

13. RAR:  

14. PLANG: cateodata..

15. NU SUNT: fitoasa

16. NU IMI PLACE: sa fac ceea ce nu intra in atributiile mele

17. SUNT CONFUZ: cand trebuie sa iau o dechizie importanta 

18. AM NEVOIE: de foarte mult timp liber

19. AR TREBUI: sa citesc mai mult, sa invat mai bine, sa am mai multa rabdare

20. AS PUTEA: sa fac tot ce imi doresc

9 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Interesante răspunsuri...

giuly spunea...

ai putea sa faci tot ce iti doresti ?

asta inseamna ca iti poti indeplini toate raspunsurile precedente ?

Anonim spunea...

ha ! am luat-o si eu :))
oricum, promisesm cuiva ca o sa fac asta!
Dar nu gaseam una cu intrebari care sa ma incite :)

Anonim spunea...

nici mie nu-mi plac rosiile:)prefer castravetii:)

Unknown spunea...

frumos:)

Anonim spunea...

timpul este liber,noi il facem ocupat

eli spunea...

ai raspuns interesant :)

Zad spunea...

ti-ai facut un profil de adolescent;). Pozitia 10 tipic adolescentina
Nu iti recomand SUA pentru ca profilul tau ideal ar putea sa sufere...pleaca doar in excursie si vei vedea de ce>

Cassy's Blog spunea...

Ooo da:) Asa raspunsuri asa personalitate :D parerea mea e ca vei avea de castigat mult in viata daca vrei sa iti implinesti visele:*