duminică, 26 octombrie 2008

Ador sa ascult...

Ador sa ascult lumea din jur vorbind. Unii ar spune ca e modalitate de invatare, altii...inspiratie pentru barfa. Nu stiu exact de ce imi place... 
Ma ajuta sa descopar modul de gandire al oamenilor, relatiile dintre ei si caracterul fiecaruia. Le studiez gesturile, privirea, aproape ca le citesc gandurile. Pot sa spus ca am ajuns sa ma pricep. Imi dau seama usor ce crede cineva despre mine sau cum este de fapt  acea persoana. Acest lucru m-a ajutat de cateva ori pana acum, si ma bucur pentru aceasta. 
Cand stau fata in fata cu cineva si vorbesc (mai ales cand cunosc o persoana noua), incerc sa mentin un echilibru al dialogului. Dar continui sa ascult cu aceeasi placere. Si in acelati timp ma simt si eu studiata. 
Probabil ca ati observat...atunci cand te uiti in ochii unui om, parca esti in interiorul lui si pentru o fractiune de secunda simti o cadere in gol. Poate ca nu e o regula generala, dar de multe ori asa mi se intampla. 

2 comentarii:

Dreams are free spunea...

Probabil ca ati observat...atunci cand te uiti in ochii unui om, parca esti in interiorul lui si pentru o fractiune de secunda simti o cadere in gol.




cat de frumos ai spus..
superb
>:D<

CarmenPunkGirl spunea...

mersi

nu degeaba se spune: ochii sunt oglinda sufletului :)